Oudercontacten LS herfst 2024

Beste ouders

We gaan rustig aan richting herfstvakantie.  Jullie zoon/ dochter zit dan bijna 2 maanden bij de nieuwe juf of meester.

In de kleuterklas ontwikkelen kinderen zich al spelend, ze leren omgaan met anderen en ze ontdekken zichzelf en de omgeving. Als ouders zijn jullie geïnteresseerd in de stappen die jullie kleuter zet in de kleuterschool.

De kinderen van de lagere school krijgen op dinsdag 22 oktober hun rapport mee naar huis.

Het lijkt ons zinvol om de evolutie van jullie kind(eren) te bespreken.

In de Lagere school nodigen wij jullie uit voor een persoonlijk contact met de klastitularis op woensdag  23 oktober.

Klik op de klaslink hieronder om het formulier in te vullen en zo een afspraak te maken voor het oudercontact van jouw kind(eren).

Vul het formulier in voor dinsdag 15 oktober  12.00 uur!!!

Alvast bedankt!
Mevr. Lieve en het leerkrachtenteam

Enkele tips en afspraken:

* Respecteer de duur van het oudercontact. Onze leerkrachten proberen dit ook zodat iedereen op het gekregen uur kan komen en niet te lang moet wachten.

*Gescheiden ouders spreken met elkaar een gezamenlijk uur af voor het oudercontact.

* Bekijk eerst de beschikbare uren van al de klassen van uw kinderen vooraleer u bij elk formulier een uur aanduid. Niet elke klas hanteert dezelfde beschikbare uren!

*Wil u, indien mogelijk, meerdere uren aanduiden voor een goede spreiding? Oudercontacten inplannen en rekening houden met broers en zussen is een hele puzzel en lukt beter als er meerdere momenten zijn om in te plannen.