Koekenverkoop ouderraad gestart!

Gepubliceerd op 11 oktober 2024 om 13:02

Onze ouderraad heeft weer mooie koekenpakketten samengesteld voor hun jaarlijkse eindejaarsverkoop.
Je kan zoals vorig jaar kiezen voor het LU, het LOTUS, het MILKA of het CÔTE D’OR pakket!
Alle koekjes zijn individueel verpakt en worden geleverd in een exclusieve zak! Deze uitgebreide koekjesassortimenten kosten 10 Euro/st.

Bestellen kan via hun makkelijke website www.orsc.be

Alle info over de verkoop is te lezen in deze brief.

Bestellen kan enkel online via www.orsc.be tot en met 18 november 2024.

Om logistieke redenen willen we jullie vragen om bestellingen zoveel mogelijk te groeperen en per bestelling slechts 1 leerling te kiezen in het opmerkingenveld.
We voorzien een leuke prijs voor de best verkopende leerling en voor de best verkopende klas.

De bestellingen worden begin december geleverd in de school. Afhaalmomenten worden voorzien na schooltijd en verwacht in de (voor)laatste schoolweek voor de kerstvakantie.

Bestellingen van 10 pakketten of meer, kunnen op vraag aan huis geleverd worden binnen groot Nijlen.
Verdere info volgt nog via de nieuwsbrief en onze Facebook pagina: www.facebook.com/OuderraadCalasanz

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.