Oudercontacten LS op woe 23 oktober

Gepubliceerd op 11 oktober 2024 om 14:42

Op woensdag 23 oktober nodigen wij de ouders van onze lagere school uit voor een persoonlijk contact met de klastitularis. Dit oudercontact vindt plaats in de eigen klas van uw kind.

Voor Stippe Stappe en Stip volgt er na de herfstvakantie een oudercontact!

Gelieve op de balk hieronder te klikken om naar de webpagina  https://www.basisschool-calasanz.be/oudercontacten-ls te gaan waar u voor uw kind uw beschikbare uren doorgeeft. U hebt hiervoor de tijd tot dinsdag 15 oktober 12.00 uur.

Wil u, indien mogelijk, meerdere uren aanduiden voor een goede spreiding? Oudercontacten inplannen en rekening houden met broers en zussen is een hele puzzel en lukt beter als er meerdere momenten zijn om in te plannen.

De klasleerkrachten danken u. U krijgt een bevestiging van uw keuzes in uw mailbox.

Later wordt het juiste tijdstip meegedeeld door de klastitularis via mail of via de agenda van uw kind.

Reactie plaatsen

Er zijn geen reacties geplaatst.